medan jag dricker en öl dricker hon ett helt sexpack

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Att röra på sig har inte varit min starka sida det senaste halvåret. Nej, i och med att jag flyttade till fastlandet insåg jag bekvämligheten med alla bussar och tåg som går. Dessutom upptäckte jag alla stora avstånd.
Hemma på Gotland tog det 10 minuter att gå hemifrån till stan. Frågar man någon här om man ska gå in till stan åker man nog bara på däng.

I alla fall - årets första löprunda. Det tog. Fysiskt. Tacka Linnéa för att hon orkade skrika på mig medan jag segade mig uppför en backe helt utan lutning som en annan Skalman.
Vi kom hem tillslut, fixade sallad och omeletter, duschade en snabbis. Nu ska vi fixa smoothie, kolla över fysiken och därefter blir det nog en film tills vi somnar, skulle jag gissa på.


Härmed säger vi godnatt och tackar Linnéa för en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: