11/12-09, du borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Cheeejbaah. Nathalie är just hemkommen från musikal- och Idolkväll med några vänner. Har packat tills imorgon och sitter nu framför datorn. Igen. Ska diska, duscha och sova innan Magnus kommer hit. Vilket jag antagligen lär hinna om jag sätter igång nu eftersom han kommer till Nynäshamn runt tretiden imorgonbitti, vilket även är ungefär då jag ska kliva upp och pallra mig ner till stationen om möta honom. Blir till att kasta på mig varmkläderna.
Nej godnatt sålänge, nu ska jag ordna med mitt liv.
O jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
O jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någn borde förstå att man inte gör såhär emot mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: