1/12-09, emmapemma och linnéa... Ja.. Linnea.

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Okej, först och främst känner jag att jag måste ändra mig lite i det senaste inlägget.
Den här sommaren var min bästa sommar på ett sätt, samtidigt som den på ett annat sätt var den sämsta. Kom på att jag kanske inte inkluderade hela sommaren i det där den bästa.

Idag har jag spenderat tid med Emma och Linnéa(men bara för att vi ääääger/ emma). Vi skaffade oss magmuckla tack vare I'm a korean, Tim testar T.E.N.S och varandra. Vi (jag) lagade mat, varefter Linnéa stack hem på sin fars otroligt stora cykel. (Svikare) Emma diskade och jag duschade.

Vi kollade på Crazy Beautiful vilken var underbart fin. Att kolla på romantiska filmer utan att behöva få lite ångest och längta ihjäl mig och tycka att sådan kärlek inte finns utanför filmduken känns himlans bra. Jag känner mig så bra.

"If I bomb your crib, yep sorry!"


Kommentarer

  • EMMA säger:

    Okej Nathalie, nu råkade jag ju längta ihjäl mig, men det betyder inte att du kan lämna ut mig i din blogg på detta sätt!

    2009-12-01 | 23:07:59
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: