2/12-09, har fortfarande inte kollat på julkalendern

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Idag var det extra jobbigt att kliva upp ur sängen. Dels för att det var kolsvart både inne och ute och dels för att det var kallt. Men allra mest för att Emma låg kvar i sängen och hade sovmorgon till jag vet inte när. Dessutom gick jag till fel buss så jag gick in igen och la mig och sov med skorna på i 15 minuter innan jag behövde gå ut till den buss som jag egentligen skulle med.

Engelskaprov - askalas superbra. Nej jag vet inte, men det kändes okej.

Nu ska jag fixa något att äta (godis?) innan jag klär på mig något varmt och sticker iväg igen för att plugga kemi. Det är så roligt att vi har prov imorgon och jag inte har hunnit plugga någonting, det känns bra i hela kroppen.

Förresten, jag har inte kollat på julkalendern ännu. Har inte så höga förhoppningar på den med tanke på vad vi haft tidigare år, men det känns ändå som att den skulle vara lite bra det här året ändå. Fast inget slår Dieselråttor och sjömansmöss. Om jag fick välja en enda julkalender så skulle det klart vara den. Eller kanske Mysteriet på Greveholm. Fast den sistnämnda bara för att det är en sån klassiker. Dieselråttorna är helt klart bäst.

Kommentarer

  • emma säger:

    heeeeey! jag hoppas inte att du äter upp MITT (.. öhm..) godis!! du är så dööööd nathalie!

    2009-12-03 | 17:03:01
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: