8/12-09, nio månader hjärtat

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Godkväll. Härliga tisdag! Nio månader idag med, fast hjärtat var hemma och sjuk, men hoppas du blir frisk snart.


Idag blev det till att stanna kvar efter skolan med resten av pluggnerdarna och banka in den där förbannade fysiken in i våra huvuden. Vi lär väl märka om det gav något resultat på fredag..Eller kanske efter jullovet rättare sagt, när vi får tillbaka dem. Nej usch, jag vill helst inte tänka på det.
Hur som helst, runt halv fem-tiden styrde jag stegen (bussen) hem till kusin vitamin. Denna underbara varelse åker ju som tidigare nämnt till Thailand imorgon, här hemma hoppas vi att allt går bra och att de får en galet bra semester. Vi andra kommer att ha det så galet bra här i Sverige, för vi gillar Sverige..

Jaja, ikväll var det sista avsnittet av DH. Självklart följde jag serien i början men slutade sedan kolla efter ett tag och lika självklart såg jag säsongens sista avsnitt. Kan man bli mer korkad och grundlurad? Nu måste man ju kolla i vår.

Helgen ser fullspäckad ut, stan hela dan. Nej men Stockholm hela lördag-söndag i alla fall. Shopping och släkteträff. Sort of.

Godnatt, nu taggar vi till onsdag.
Här följer några bilder på min vackra kusin och mig som togs för nästan exakt en månad sen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: