7/12-09, bend to squares

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Ännu en dag över. Skönt? Jag vet inte. En dag närmare fysikprovet på fredag. Nej, prata inte med mig om provet. Det är lugnt, jag klarar mig. Faktiskt, det är säkert.

Virr fyller 18 år idag, GRATTIS PÅ DIG BAH! 18. Ja, nu får du för förste gången dricke lagligt, herlige tidar!

Var hemma hos Emma efter skolan, pluggde fysik som faen. Nu sitter jag här i min säng, iklädd endast trosor, strumpor och sovtischa. Jagska fixa mat alldeles strax, ska bara samla lite krafter. Tagga till lite liksom. När det är höst så orkar man inte lika mycket. Oj, det är ju snart jul, alltså inte höst längre. Det gäller att hänga med i svängarna.

Nej godnatt, jag har egentligen inget vettigt att säga nuförtiden. Förutom att på onsdag så åker kusin m. familj till Thailand och lämnar kvar mig här i kylig-nynäs. Kom igen, kom tillbaka på en gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: