26/7-09 I WONT WORRY MY LIFE AWAY

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Bussjävlen kom aldrig imorse, så Magnus mamma fick köra mig hela vägen till min ytterdörr. Tacksam sitter jag nu hemma i lugn och ro och har ingen anledning att stressa. Än. 
Gårdagen uteslöt båten, istället siktade vi in oss på Adams hem. Fredrik och Adam kom och hämtade oss, Max kom sedan hem till A också, och ännu lite senare kom Hanna och Richard. Det blev en supermysig kväll fylld av GH, popcorn, bad (för alla utom mig), försvunna kläder. Lite över tolvslaget sjöng vi för Hanna genom telefon som fyller arton år idag. Grattis på henne. Och mitt i natten låg tre naturare och skedade i studsmattan och beundrade stjärnorna. De två andra valde att ligga rakt upp och ner, utan någon som helst närkontakt med oss andra.

Howmowfowbör.

Nu ska jag läsa lite innan jag måste kila iväg. 
Och sen hoppas jag på glutenfri tårta på jobbet idag, mwhiwhi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: