31/7-09, JAG GÖR OM ALLA SÖNDAGAR TILL LÖRDAGAR IKVÄLL

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Iklädd endast trosor och Amandas sovshorts klev jag resolut upp när klockan hunnit bli elva och lagade i ordning min matlåda tills idag. 
Första gången jag vaknade idag var dock hemma hos Magnus. Han började klockan åtta imorse, så det var bara att kliva upp klockan sex och gå de tre kilometren till busshållplatsen. Jag kom hem lite efter åtta, kastade mig i sängen och kunde inte somna förrän jag legat och rört mig oroligt i några långa minuter.

Igår var en supermysig dag. Vi lagade mat och kollade på Moulin Rouge. Jag får aldrig nog av den filmen. 
Fast första gången jag såg den var ändå den bästa.


Tallnäs augusti 2007

Kommentarer

  • Hanna säger:

    nathalie har du vart brunhårig! :Oknass

    2009-07-31 | 16:32:07
  • Nathalie säger:

    Jo, fast det var bara för att dölja det orange!

    2009-07-31 | 23:01:31
    Bloggadress: http://bakerss.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du är min minminimniimnminm

    2009-08-03 | 00:16:29

Kommentera inlägget här: