25/7-09, nu går det nog lagom för fort känns det som

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag har haft en till-och-från-huvudvärk hela morgonen, ända sedan jag klev upp ur sängen imorse. Ändå bet jag i det sura äpplet (som jag inte tål) och gav mig ut, ungefär samma tid som igår. Det är bra med rutiner har jag hört.
Har även hunnit dammsuga och tillbringat lite tid med boken. Snart klar, vill bara börja med den sista boken nununu. 

I alla fall, idag ska jag med Adam och Max ut till Magnus och åka ut med båten. Härligt, hoppas bara att vädret håller i sig. Eller bli bättre skulle ju inte direkt skada. Men innan det måste jag till Coop och hämta mina inhandlande varor som jag inte kunde ta med mig ut vid stängningen igår pga av kontrollen, då jag hade lyckats slarva bort kvittot. Duktiga jag.


Jag och Magnus på Fåröfärjan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: