24/7-09, jag tror alltid att månaden är nr 6 - hallååå

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jg funtar på att vara vaken ända tills imorgonbitti och tillbringa halva natten tillsammans med Mikael Blomqvist. Rackarns bananer att jag inte hade Luftslottet som sprängdes också. Då hade natten blivit fulländad. Eller så fulländad den nu kan bli inatt. 
Jobbat idag, kom hem runt 23. Dagen gick dock förvånansvärt fort, smile på mig. 
Har just lagt på luren till älskling, och morgondagen är redan uppbokad, tjulu. Båten tillsammans med Magnus, Max, och Adam. Helbra, gissar jag på. 

Ombytlig som jag är kommer nya favoriter hela tiden, men idag har jag inte kunnat slita mig från den här.



Nu ska jag ta några kvällsmackor och ringa upp älskling igen. 
Trevlig kväll, allesammans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: