14/6-09, en dag med min vän Amanda-Linn

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Amanda har just lämnat mig för en annan på andra sidan gatan.

Nåja, det är väl okej. Dagen har varit riktigt mysig. Nerkurade under duntäcke med godispåsen och popcorn till Sweeney Todd. Tröttnade på att sega inomhus trots att vädret var minst sagt urtrist så vi tog en promenad utan bestämd destination. 

Vi slutade upp på Coop där det blev att vi inhandlade middag; en simpel kycklingsallad utan några konstigheter. 
Så jag fick mat idag med, även fast jag inte kunde äta så mycket, dels pga av mitt sår i gomen och dels pga av alldeles för mycket balsamvinäger. 

Att jag aldrig lär mig. 


Här kommer några bilder från dagen:

Kommentarer

  • amanda säger:

    Jag kommer sakna dig sjuuuuukt mycket!

    Jag ska tänka på dig varenda dag Nathalie Baker :D

    2009-06-15 | 00:11:59
    Bloggadress: http://amandaahlstedt.blogg.se/
  • matilde säger:

    Jag fick rysningar av de där sniglarna! Läskigare djur existerar inte. Använder du systemkamera?

    2009-06-15 | 10:49:49
    Bloggadress: http://nakenchock,webblogg,se

Kommentera inlägget här: