15/6-09, en flicka, ett par skor fattigare

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Imorse ringde Amanda mig runt femtiden, taggad till tusen inför flygresan till USA, som påbörjades 06.20.
Själv började jag jobba kl 06.00, jag var lagom pigg efter att ha kollat Mirrors nästan hela gårkvällen/natten tillsammans med Mia. Dock slutade jag vid två, och jag erkänner att det är underbart att sluta så tidigt, har hela dagen kvar att göra absolut allt och ingenting. 

Meningen var att jag skulle träffa kusin på en promenad idag, men hon har inte besvarat ett enda av mina samtal så det verkar inte bli något. Vid halv sju far jag i vilket fall som helst iväg till pojkvännen, vi är båda lediga imorgon så får passa på att ses då. 

Kanske att jag klipper mig imorgon också, får se om jag i sista stund tycker att det är värt pengarna.

Typiskt mig, riktigt snål och konservativ när det gäller mitt utseende. Jag önskar att jag vore lite mer en av dem som vågar göra något drastiskt med sin frisyr, testa nya saker och chansa lite. Om jag får bestämma så sitter jag helst stilla på en gungstol tillsammans med mina. 

Bara för säkerhets skull, liksom. Så att inget kanske händer.

På tal om ingenting så har mina redan alldeles för trasiga (men ack så bekväma) skor gått sönder ännu mer.
Inte kan man väl gå runt och se ut som en trasig en.

Kommentarer

  • matilde säger:

    okej, då kanske vi ses då! vart jobbar du? :) jag och tessan åker på festival om precis en vecka, har du några särskilda planer för sommaren? puss

    2009-06-16 | 19:26:09
    Bloggadress: http://nakenchock,webblogg,se
  • matilde säger:

    och juste, har du inte en mobilkamera med fem pixlar förresten? kanonbra bilder blir det ju!

    2009-06-16 | 19:27:15

Kommentera inlägget här: