18/6-09, cherry cherry boom boom, red wine och tre myggbett i nacken.

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

(Lagom fint till midsommar).

Nu ska jag krypa till sängs, även fast det var dags för mig att dejta kudden för drygt tre timmar sen - upp halv fem imorgon för att börja jobba klockan sex. 

Torsdagen tillbringades som sagt med Sandra och Nova-Lee i Handen. Det vart en supermysig dag och med mig hem fick jag två klänningar och två par skor, vita sneakers-liknande och ett par herkules. En mycket nöjd (om än väldigt eftertänksam och osäker) Nathalie kom hem när klockan just passerat nioslaget. Resten av kvällen tillbringade jag med Virginias röst tryckt mot mitt öra. I en och en halv timme återupplevde vi gamla minnen, planerade inför sommaren, upptäckte att vi har knappt någon tid fatt umgås längre och insåg att vi fortfarande har varandra, även fast vi bara setts två gånger (då vi verkligen haft tid att koncentrera oss på varandra) sen jag flyttade till Nynäshamn (augusti 2008). Däremellan har det bara blivit smågånger då vi passat på att ses; hamnterminalen innan båten går, en fika när jag är nere på Gotland.

Dags att hålla i hattarna, för imorgon firar vi midsommar hos kusin & c/o!





Kommentarer

  • v säger:

    jag älskar dig bestfriend!

    2009-06-21 | 14:23:35

Kommentera inlägget här: