2/6-09, Söder; check!

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Sommarlovet är bara en dag bort (två för alla andra som inte har bröder på Gotland som tar studenten på torsdag), ändå är det omöjligt att ens snudda lite vid det, om så bara med fingerspetsarna. Man kan inte ens lukta sig till det, speciellt inte idag när det regnat hela tiden. Kvällen lär gå åt till att råplugga biologi tillsammans med Linnéa, för imorgon är det evolutionsprov som gäller för min del.

Dagen har jag tillbringat i Stockholm tillsammans med Magnus och Max och några andra ettor på Eriksdalsbadet. Därefter gav jag mig ut på äventyrspromenad bort till Södersjukhuset medan mina vänner for tillbaka hem till Nynäs. (Igår var en bra dag).

Inatt sover jag som sagt hos Linnéa, bara för att jag är så slarvig och glömsk och trodde att jag inte hade nycklar som jag faktiskt hade, men tur är väl det.
Att jag är glömsk, alltså.



G'night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: