9/6-09, jobbelito och cruiserfrälst

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Godmorgon! Vaknade runt halv sju imorse när Magnus gick upp för att strax därefter sticka iväg till jobbet.
Själv börjar jag inte förrän kl tolv idag, (lyckligt lottad)

Igår var jag med Magnus och hans far när de skulle köpa båttillbehör, tyckte det var ett passande tillfälle att köpa min dunderballa cykel på. 

Hånflin och ett skadeglatt "den försvann ur sortimentet förra året" var hjälpen man fick. 
Desperat efter en cruiser och nöjer mig inte med något annat, så imorse när jag inte gjorde något alls hittade jag en i Stockholm som var till salu för 1500 - OM jag tänker införskaffa den! (Tyvärr hade den stänkskärmar men det är väl en världslig sak). Skickade iväg mailet alldeles nyss, får se ikväll om han har svarat. 

Nu väntar frukosten på bordet, tchau.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: