24/6-09 soldag i Saltsjöbaden med kusinerna och moster

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Fixa växthuseffekten, jag håller mig gömd i några dagar framöver. Jag är nästan helt främmande med den brinnande känslan, i alla fall i så här stor utsträckning. 
Den ska inte finnas. Inte hos mig.

Det är helt galet.

Dagen har i det stora hela varit bra (fast frågan är vad jag tycker ikväll när jag ska sova). Kom hem för ett tag sen, har bara orkat städa undan lite grann, och konstatera att disken måste tas. Slängde ett öga på arbetskläderna också som skulle behöva en omgång med tvättmaskinen. Får bli imorgon. Nej, plocka bort onödigheter och bädda sängen är vad som gäller nu. Har levt på Brämhults Hallon idag, så kanske att jag även får i mig något att äta innan jag tar min numera dagliga promenad ner till Coop för att handla och göra Magnus sällskap hem från jobbet. Iklädd heltäckande kläder, helst rånarluva på det också.

Stranden
Utsikt
Fabian med en glass i handen, på väg hem från stranden
Bro

Kommentarer


Kommentera inlägget här: