6/6-09, jag vill inte tänka framåt men är rädd för att fastna här

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Hemma nu, snart dags att sova. 
Imorgon är det jobbet som gäller, 8-15 grrrrreat.

Det blev ingen Sandra idag, däremot var jag och kollade på studentutsläppet tillsammans med Linnéa, Martina och Amanda. Jag ber om ursäkt till alla som tar åt sig, men det här var det värdelösaste utsläppet jag någonsin sett; alla springer ut samtidigt, skriker, stannar upp och kollar sig omkring. 
Klart. 

Meningslöst. Nej tack, kan jag göra min röst hörd någongång ska jag se till att den gör det i det här fallet.
Jag blåvägrar att ta studenten sådär, hellre lägger jag mig ner i en lerpöl och säger att jag älskar fotboll. 

Blev en liten parantes där bara. Men åter till ämnet, jag stannade där ett tag med dem innan jag hoppade på bussen ut till en annan (o)civilisation tillsammans med älskling. 
Vädret var bra, ändå sov vi ett tag. 

Bara för att det är vuxenpoäng på oss för att vi jobbar och sliter som djur nere på Coop.
Nu görs det lite gratisreklam, men affären är bra och kundservicen ännu bättre. (Jag jobbar ju där).



Nej slut med ironin. Dags att börja skriva dagbok igen (nu när jag äntligen har tid), fatta några livsavgörande beslut, ännu en gång snegla på disken och inse att den fortfarande inte fått fötter och sprungit iväg, ch därefter ska jag ha en dubbeldate med kudden och John Blund.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: