31/3-09, desperate hou-hou-housewives

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Ännu en skoldag slut, ännu en dag närmare lovet(n). 

Igår fick jag ju vara med på Specsavers invigningsfest, som sagt. Det gick bra, kom mest folk från butiker runtomkring där. Fast tur att det fanns godis i alla fall. (Var det inte jag som tänkte dra ner på det, göra det till en festlig sak som man bara äter på lördagar). Nåja. Hann vara hemma och plocka lite i cirka tjugo minuter innan Mangeponken knackade på dörren. Åt gladeligen maten jag tagit med från SS, därefter tog vi en promenad i blåsten. Planen var att gå Ringvägen, fast när vi väl kom dit fegade jag ur och var absolut säker på att bl. a. mordlystna vildsvin och våldtäktsmän befann sig där i krokarna, så vi vände. Bra jobbat, Nathalie.

Hur som helst, nu väntar jag på bussen som tar mig ner till SS, där vi väntar tjugo minuter och därefter far hem till kusin. Tisdagkvällar är våra Desperate Housewives-kvällar, så nu taggar vi järnet och kollar DH ikväll.

Länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: