1/3-09, hemma igen

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Kom hem från gotland i onsdags som sagt, efter det har det blivit ont om datortid.


I torsdags for jag hem till Magnus någongång på eftermiddagen, för att ens kunna följa med dem följande dag.
I fredags då så tog vi bilen och åkte iväg till Romme Alpin, for runt sju på morgonen och anlände ca halv elva. 
Såg en snowboard för första gången i hela mitt liv, tog i en snowboard för första gången i mitt liv, ställde mig på en snowboard för första gången i hela mitt liv och åkte snowboard för första gången i hela mitt liv.

Det gick bra, tillslut.

Igår (lördag) träffade jag Sandra. Vi hade filmkväll, men gravid som hon är så somnade hon långt innan filmen ens var slut.
"Förlåt för att jag är så tråkig.."
"Det är ingen fara, du är gravid."

Så, det var hur bra som helst iallafall. Trots att hon somnade så tidigt.

Imorgon är det skola igen och jag vill verkligen inte. 
Längre ledighet röstar jag på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: