10/5-09, söndag sömndag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igår var jag som sagt hos Sandra. Vi hyrde film men glömde dock att hämta ut filmen. 
Typiskt oss. Istället såg vi en halvdålig film, Alla var där. Hej klassfest-hej-vad-snygg-du-var-vi-strular-och-det-blir-ännu-en-katastrof-och-plötsligt-avlöser-katastrof-avlöser-katastrof-rulle.

Det blev att vi pratade istället. Vi somnade tidigt och vaknade ännu tidigare. 
Hannes kom hem kl nio, så strax efter frukost så for vi iväg mot Skansen.
Det vart en supermysig dag med massor av onyttigheter och skratt. Vi var tillbaka i nynäs kring femtiden, och jag fick väldigt bråttom. Låna cykel av Harald och supercykla ner till hamnen för att överraska magnus som kom med bussen. Det blev en hur mysig promenad hem som helst, väl hemma lagade vi mat och jag pluggade lite matte. Jag ska banne mig klara det här.

Nu ska vi äta glass med grädde.
G'night.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: