11/5-09, måndag långdag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nyligen hemkommen hos Magnus och bara hunnit komma ut från duschen än så länge, inte ens middag har vi ätit än.
Men han är väl klar snart så slipper jag gå omkring och hungra ännu längre.

Idag hämtade jag ut mina två veckor försenade (?) linser, och fick dessutom veta att jag skulle maila in mina uppgifter till dem så jag kan få betalt för de två hopp-in-timmarna jag jobbade för ett tag sen. 
Klockan sexton var det dags för utbildning i säkerhet nere på Coop som höll på i tre timmar. Dock var det lärorikt och hur bra som helst, om man får uttrycka sig så utan att själv dö i tristess. Men i alla fall, imorgon blir det kassautbildning här i Nynäs och hela helgen kommer jag att vara på kassautbildning på Coop i Västberga. 10-21, om jag kommer ha kul!

Nationella prov i franska hörförståelse imorgonbitti. 

Tar pärsen aldrig slut.


G'night folks.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: