29/5-09, sjutton år: en dag gammal

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Min andra (eller kanske egentligen första) dag som sjuttonåring. Livet har väl inte förändrats mycket, förutom att jag började jobba på Coop Forum som start på det här kapitlet.

Kursprov i fysik A - check. Matten fixade jag, här vet jag ingenting. 
Nej tackar vet jag pengar och arbete.

Nu väntar jag på att Magnus ska duscha klart, så jag kan få sova snart. Jag har inga problem, jag har bara svårt att sova själv nuförtiden.

Imorgon är det morgontvätt av en hel drös kläder som gäller, och runt lunch bär det av till kusin för lite grillning och födelsedagsfirande i efterskott. (Antalet efterfirningar blir bara fler och fler med åren verkar det som). 
När skymningen sedan klär solbrända kroppar susar jag nog över till Linnéa för en filmkväll skulle jag tro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: