10/11-09, kung fu fighting

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Ännu en dag i skolan, flöt på som vanligt.
Efter skolan var det sjukan som gällde, vilket var ganska trist då jag inte gillar sköterskorna här, de är så.. Otrevliga, och buttra och jag vet inte vad, allihopa verkar bara stentrötta på sina liv. I alla fall dem jag träffat. Som idag, jag hade en massa frågor och tankar som jag ville prata om med någon som kan, men nehenej, icke sa nicke:
J(jag)
S(sköterskan)
J: Hej, jag har haft lite problem.. (blablablablabla).... Vad är det bästa att göra?
S: Jaha nej men det var ju tråkigt, kom hit på torsdag igen så fixar vi det, har liiite tight om tid nu, du förstår, jag har lite telefontider och sådant att passa!

Jag menar, HALLÅ?! Om jag har fått en tid där så ska de lyssna på vad jag har att säga och prata med mig utifall det nu skulle vara så (som det faktiskt var) att jag hade en del frågor, men nej nej, 5 minuter var vad jag fick. FEM MINUTER!
Inte okej. Men som sagt, tillbaka dit på torsdag. Askul.

Nu ska jag gå bort till Harald-korsningen där Linnéa & familj hämtar upp mig för att ta mig långt härifrån.

Till kusin för att hämta mina converse. Mina slitna och snea conva. Men jag gillar dem ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: