1/11-09, 1075 beste fysat'n

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

CheeejbA! Idag väckte en trollunge mig, lite tidigt men bara för att det var ett så gulligt ansikte framför mina ögon när jag öppnade dem så klev jag upp, och gjorde sällskap med Sandra och barnen framför teven innan vi åt mysfrukost och taggade till.
Jag tog elva-bussen hem för att hinna plugga något idag innan Magnus kommer hit, men såklart så glömde jag en drös med saker hemma hos kusin. Alltså var det bara att dra på sig springskorna och ta en runda bort till Backlura och tillbaka. Duschdusch, äta och nu är det stenplugg som gäller. Framtills ikväll.
Shotgun på det va.
U can't touch this

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Snygg du e alltså, god damn it! :P

    2009-11-01 | 20:45:17
  • Tobias säger:

    Såklart man orkar, godare att äta om det är ordentligt och gott ;D

    2009-11-01 | 21:16:56
    Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/
  • emma säger:

    shotgun is the shit! :D

    2009-11-04 | 09:57:55
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: