12/11-09, deep below it burns

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Jag kan inte sluta tänka på det.
Imorgon är det biologiprov del 2 som gäller, den teoretiska delen. Medan jag satt där och skrev sammanfattningen (håller fortfarande på, har bara kommit till plattmaskar än så länge) så kom jag på att jag aldrig riktigt varit sådär väldigt ambitiös och ritat en bild som beskriver istället. Därför bestämde jag mig för att göra det idag.
Såhär blev resultatet:
Öronmanetens livscykel

Jag blev ganska nöjd ändå, jag menar, det är inte ofta jag stimulerar min andra hjärnhalva och när jag väl gör det så blir det inte helt perfekt.
Nåja, jag hoppas att provet går vägen i alla fall.
Igår tillbringade jag natten hos Amanda-Linn, vi kvällsfikade, åt apelsin-chocklad-glass och pluggade. Dock inte allting på samma gång. För första gången fick jag sova på madrassen, och för första gången sov jag dåligt. Dessvärre berodde det knappast på att jag fick sova på madrassen. Konstiga drömmar och för lite sömn gjorde mig till ett lite galen personlighet idag. Dessutom var det dags att ta ut p-staven också, så det kan ju varit därför med.
P-staven togs ut idag, som sagt. Jag, nervös som jag vet inte vad, vågade inte kolla på när det sprättade upp min arm. Eller ja okej, gjorde ett litet snitt då. Men ändå, största snittet jag någonsin haft i min arm. Jag kollade först efteråt, och då var det asballt.
Nu ska jag fortsätta plugga innan det är dags att hoppa på bussen bort till träningen. Plugga på kräftor på bussen kanske?
Sounds like so much fun.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: