14/11-09, twilightfeber? njaa, inte riktigt

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Okej, nu har jag kommit lite längre i matten. Eller tja, är på god väg i alla fall.

Twilight var av någon anledning mycket bättre andra gången jag såg filmen, vilket var alldeles nyss. Dock så har jag inte drabbats av Twilightfebern än, något jag är ganska glad för. Trist att vara som alla andra liksom.
Dessutom provade jag för första gången Marabou's nya choklad "Vinter". Den var galet god! Dock bara jag och M's mamma som gillar, vilket i och för sig är stor tumme upp.

Förövrigt så knarkar jag Spotify nu när det äntligen faktiskt fungerar precis som det ska. En till god nyhet: JAg har just installerat nya msn. Jag är fan bäst i hela världen.

Det här blev ett väldigt knasigt och dåligt skrivet inlägg, men ha överseende - min dator funkar så jag är lite överexalterad och har svårt att kontrollera mig själv.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta plugga lite matte. Eller så ska jag kika på franskan.. Eller kanske historian..?
Suck. Jullov, exakt hur många veckor bort?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: