22/11-09, om jag hade lite kraft att ge dig

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nu fick jag det bekräftat; jag hatar verkligen att vakna sent, det förstör hela ens dag. Det är äckligt. Skulle egentligen på Emmas dansuppvisning halv elva idag, men jag tror att jag kanske försov mig. Men förstående som Emma är så blir hon inte sur alls, istället blir jag hembjuden dit för att kolla OTH med flickan. Hur underbart som helst.

Om trekvart går bussen och från 14-16 är det träning, så tills dess ska jag försöka packa lite, och plugga. Plugga! Oj, hoppsan. Plugga måste jag faktiskt göra.

Skit också.

Kommentarer

  • emma säger:

    Oooohja! (; Plugga måste vi alla ... :/

    2009-11-22 | 20:47:36
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/
  • E to the M to the M to the A säger:

    HEEEEEEJ! NATHALIE!



    ingen lämnas kvar

    vi sabborterar allt

    vi inte kan ta

    med oss

    och när du öppnar fönstret

    blåser en vårvind

    förändring

    2009-11-23 | 17:29:10
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: