23/11-09, "Jag har aldrig tidigare blivit glad av att lyssna på KENT"

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Alltså, en sak som jag inte förstår är varför allting alltid ska krångla när jag ska försöka göra något klokt. Som nu, varför funkar det inte att ladda ner musik? Jag vet att jag egentligen inte borde göra det, men att veta att man är tvungen att lyssna på Kent resten av tiden känns lite olockande, däremot skulle jag inte ha något emot att lyssna på dem om jag visste att jag faktiskt kunde välja annan musik om jag skulle vilja.

Hur som helst, nu sitter jag här igen. Dock ska jag alldeles strax sätta mig och fortsätta på historian.
Eftermiddagen har jag tillbringat med Emma i mitt lilla kyffe. Tiden flög förbi, och helt plötsligt stod jag där, dubbelvikt med en människa som lyckats få mig att skratta till Kents låtar. Hihihiheh.
Egentligen skulle jag vara med på henens spinningpass också, men när vi kom dit så var det tyvärr fullt. Så jag taggar till nästa måndag istället.

Hejdå, godnatt, sovgott och ha det så asbra, för nu ska jag ägna min fulla koncentration och förmåga åt Benito Mussolini och fascismen. Om det är någon som känner sig som expert på ämnet så är det bara att hojta till.
För det här är så... Kul. Om jag bara inte haft så dålig framförhållning så hade det varit lite roligare.

Historia inlämning: Måndag 30/11
Labbrapport kemi: Torsdag 26/11
Kemi B prov: Fredag 4/12
Fysik B prov: Veckan därpå

Och däremellan en massa annat. JAG GILLAR SKOLAN, NI FÖRSTÅR INTE BAAH.

Sommaren -08
Jag vill ha sommar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: