25/11-09, Tre timmar historia - ggrreat

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Historia tre timmar i sträck - jag måste erkänna mig bäst. Inte för att jag är klar med arbetet för det nej, Italien och fascismen är ett väldigt intressant ämne, men inte om deadline är på måndag. Då får jag bara ont i huvudet och magen (mest för att jag inte ätit något sedan klockan 11 idag), men det är helt irrelevant.

Nu ska jag äntligen äta min middag i lugn och ro, städa upp lite här hemma, sedan taggar jag hem till Carlzon på taket, dags för lill-lördagen att ta form. Festa hela natten och gå direkt till skolan utan att sova en blund.

Eller, så gör jag kemilabbrapporten och stupar i säng bredvid en väldigt underbar person innan klockan hunnit slå tolv.

Du är en oslagbar varelse!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: