26/11-09, vaccin, träning och packdags

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

En torsdag, fast fredag för mig. Imorgon åker jag till Gotland med fm-båten, så ingen skola för mig. Pretty darn nice. Idag efter skolan var jag nere i hamnen och hämtade ut biljetten så jag slipper betala extra imorgon  när jag väl ska ombord. Det är skönt att ha allting gjort.

Idag tog jag svinis i skolan, fast det var knappt så jag hann märka det. Jag har ju varit lite orolig för hur det skulle gå med det där, om jag skulle få ta sprutan eller inte med tanke på att jag inte har min målsmans underskrift, men när jag skulle lämna in den så kollade de knappt på det (!). Men det var väl bara tur antar jag. Sen när jag kom in så hade jag knappt hunnit sätta mig ner förrän det var klart och de ropade in nästa.

Snacka om att vara effektiva.

Nu ska jag kanske kolla lite på historian, sen är det dags för träning. 19-20:30. Och jag har inte ens börjat packa än. Inte ens skrivit en pack-lista. Mina älskade packlistor. Vad skulle jag göra utan dem?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: