28/11, jag är så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Så, lite frukost jämnade ut mitt humör.
Kämpar på med historian, går sakta men säkert framåt. Deadline måndag; tur att jag ska träffa Emma imorgon så hon kan hjälpa mig med finslipningen. Men snart ska jag ta en paus och kika på Blairwitch.


Jag och farmor har just startat projekt: Baka pepparkakor med glutenfritt mjöl. Det går asbra. Eller ja, sådär.
Vi fick slut på mjöl. Vi saknar ca 1 kg. Det suger. Så vi ställde in den halvfärdiga degen i kylen och bestämde oss för att skicka iväg pappa till affären sen när han kommer hem (klockan 16), men det blir kalasbra ändå.


Nu tror jag äntligen att jag är redo för det stora steget: lägga över den nya musiken på iPod och se den gamla
försvinna. Nej men det är okej, jag har bra musik nu. Dessutom har jag flera album och diskografier. Jag tror det blir bra. Det kommer bli bra.



Jag vill ha en sista chans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: