30/11-09, Emma, historia och spinningkväll

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Just nu sitter jag i min säng och fryser, vilket är precis vad som händer när jag svettats och sedan inte duschat på en gång. Ikväll har jag varit på Emmas spinningpass. Hon skrek i mikrofonen. Jag grät där jag satt på min cykel, längst bak i lokalen. Den där människan är väldigt tränad, det måste jag medge. Fast det skulle jag också vara om jag fick betalt för det.
En glad nyhet är att jag äntligen är klar med min historiauppsats. Galet skönt. Bättre än en orgasm. Njae.
Åh, better up! Jag har hittat mina försvunna bilder - Magnus har stulit dem. Vi kollade igenom dem igår. Ända sedan dess har jag bara saknat sommaren. Det var en underbar sommar i år, min bästa hittills.
Nu ska jag hoppa in i duschen, haffa lite mat och sedan dunsa direkt i säng och fira att jag är klar med historian genom att.. Läsa lite kemi. Ja, jag har ett väldigt roligt liv. Om ni undrar alltså.
Sleep tight my friend.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag vägrar sex i ett år

    2009-11-30 | 23:09:34
  • E to the M to the M to the A säger:

    du var väldigt duktig! och du blev ännu bättre när du blev klar med historian! ;) haha!

    see you after schooooool!

    2009-12-01 | 11:47:48
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/
  • Sandra säger:

    God damn it =P Bästa sommaren ...wtf! O vi som inte sågs ett skit i somras. Tack för den! Aschhhhhhole

    2009-12-01 | 22:23:56

Kommentera inlägget här: