5/11-09, träning och födelsedagar stup i kvarten

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Födelsedagarna bara rullar in här i början på november! Idag är det Clarissa som fyller 18 år, GRATTISGRATTIS! Skulle egentligen ner i helgen til festligheterna som utspelas på Gotland för hennes skull i helgen, men tyvärr kom (som oftast) något i vägen. Ikväll var det andra träningen för min del, känns skönt att ha kommit igång med någonting, (äntligen). Har gått runt halva livet och inte gjort någonting på fritiden. Alltså, någon aktivitet. Pah. Förresten, sådär i förbifarten bara, så är det inte jag som inte kan svenska utan det verkar som att blogg.se inte gillar mig speciellt mycket. Den senaste tiden har radbyten och diverse annat bara ignorerats så det ser ut som en enda stor klump med text och astråkigt. Nu har dessutom funktionen ladda upp bilder och allt annat på den raden också försvunnit, vilket leder till en ännu tråkigare blogg. Så ni vet bah jouuu. Här gör jag t. ex ett radbyte ---- Men det syns ju inte, så varför. Nej, nu har duschen saknat mig tillräckligt för idag! Sovgått eller nått, jag vill ba' da-da-dansa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: