6/11-09, födelsedag och en kalasbra fredag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Chejbah! ÄNTLIGEN är jag klar med alla tråkiga saker. Först går man veckans längsta dag i skolan (16.05) sedan kommer man hem 16.30 och är tvungen att storstäda. Detta hanns på tre timmar: Grundstäda badrummet - tvätta två maskiner - hänga tvätt - dammsuga resten av kyffet - hänga tvätt - diska - plocka bort kläder jag inte använder - packa. Nu känner Nathalie sig duktig. Riktigt superduperduktig. Som en superhjälte typ. Skitpådig. Carlzon på taket (alias Linnéa) fyller 17 år idag, men nu är födelsedagarna slut för en stund. GRATTIS PÅ DIG I ALLA FALL. Nu ska jag över till Amanda snart, mysfredag på GE. Vi gillart, tchau

Kommentarer

  • emma säger:

    TJA! (; Du, jag har inte ditt nr, vi måste fixa det! Jag har blivit frågad om att spela 93-94 matchen idag klockan tre. Jag tänkte att det skulle vara kul om du kunde vara med och lira också? Tränaren fick tag på mig genom Sara, så dig kan han ju inte fått tag på. Och jag tycker att vi ska fråga om inte du också kan spela? :)

    2009-11-07 | 09:59:23
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: