8/11-09, KIDS FROM THEE HOOUD

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Take only what you need from me.
Det var ju inte direkt vad fystränaren gjorde idag. Hon tog all min ork och lite till. Fast det är ju bara för att jag än så länge är ganska så otränad. Om en månad eller då, då snackar vi framsteg (förhoppningsvis).

Hur som haver, detta var det första som mötte mig när jag skulle hoppa in i duschen:
Huset
Hur kul som helst, jag tror jag SKRATTAR IHJÄL MIG. Nåja, i sånahär situationer är det skönt att bo inneboende; går duschen sönder är det någon som lagar den utan att jag ens behöver lyfta ett finger, jag behöver inte köpa saker som t.ex. nya proppar, porslin, möbler mm. Fast allt det där lär ju komma så fort jag skaffar eget, vilket gör mig lite fundersam på om jag verkligen ska ta den där lägenheten jag hittade. Så jag får tänka lite till.

Nu ska jag plugga lite matte, fysik eller biologi. Eller bara fortsätta nörda och längta tills jag får gå och lägga mig. I alla fall tills sällskap kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: