onsdag 4/11-09, kompis det går bra nu

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Stressstressstress. Är det ett sånt här liv som är tänkt för mig? Hemskt synd isåfall. I måndags var det omtalade historiaprovet, som jag dock tror gick helt okej. Efter skolan var jag inne i Handen och shoppade loss med Carlzon-på-taket. Eller njae, inte riktigt kanske. Jag handlade presenter till Lovisa och hittade vinterskor och en kjol till mig, smilepådetvaabah'. Igår, tisdag, var det franskaprovet som störde dagen, dock tror jag nog att det också gick ganska bra. Men sen var det kalas för Lovisa-Eleonora som fyllde tre år, GRATTIS SÖTBARN. Hur mysigt som helst med folksamling, tårta, en massa presenter, god middag och bakning. Avslutning: DH! Best jou. Tack för en fin dag! Idag fyller Swarreponken 17 år, GRATTIS VÄNNEN. Det är galet vad folk fyller år nu i november, vänta bara och se. Ikväll sover Amanda över här, det blir nog Edward Scissorhands och kanske Up, men det får vi se om vi orkar. Dygna kanske? Hehehhehehe.

Kommentarer

  • emma säger:

    Hahah men eller huur!

    Jag är såå på, det ska bli apakul! Men jag måste ta det lite lungt eftersom att jag inte riktigt är så bra än, men ändå! :D

    2009-11-04 | 20:18:13
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: