15/10-09, i en helt annan värld

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Igår tappade jag min plånbok på bussen. Hur jävla klantig får man vara? Visst om jag tappar bort min mobil tre gånger om dagen, men plånboken är en helt annan sak, en sådan sak som man helt enkelt inte tappar. Speciellt inte på bussen.
Idag fick jag tillbaka den, dock saknades 500:- men tur att man bor i Nynäs, för här är ju alla människor ärliga mot varandra.
Tillslut. 
Imorgon blir det inget fysikprov, så jävla awesome vi är, vi NV2:or.
Right.. Det var ju inte riktigt vår förtjänst, men vi är ändå bäst i världen.
Magnus följde med mig hem efter skolan, direkt när vi kom hem satte vi igång en film, "Still Within". Skräckfilm, var ganska dålig även fast vissa scener var ganska ruggiga. Klockan åtta pallrade vi oss ner till Skotten för att inhandla kvällens middag - rösti och sorundakorv. Tillsammans med nya favoriten café de paris blev det en supermysmiddag.
Nu kollar vi igenom alla mina kvitton, dags att rensa efter årtionden med sentimentalitet. Strax åker "The Descent" igång, ännu en skräckfilm som jag började se med Linnéa i måndags, men den blev för creepy så vi var tvungna att stänga av.
I alla fall, nu blev det mycket.
Sovgott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: