16/19-09, all along the western front

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Nyss hemkommen från skolan, fick skjuts av Adam i utbyte mot lite filmer, det tackar vi för.
Dagens bästa: Lagledaren för damlaget här i Nynäshamn ringde mig och sa att han hört att jag tänkte starta ett korpenlag, och undrade om jag inte ville börja i riktiga laget istället. Som det ser ut nu så är det vad jag och kusin kommer pyssla med framöver, lite fotboll. Fast vi har kanske inte bestämt oss helt än.
Dagens sämsta: Fick tillbaka några prov, och det finns inget värre än slarvfel.
- Damn the muttonhead who thought of the word slarvfel!
- That would be the french.

Nu är det plugg som gäller innan jag kilar över till Amanda och Martina på tjejmiddag med en hel drös flickor.
Yippiekayey på franska, fysik och svenska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: