28/10-09 födelsedag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Hej och hallå i stugen. Har varit borta ett tag men är på gång nu igen. Vi fastlänningar har lov, (jag vet att jag oftast vill bli benämnd som gotlänning men i sånahär fall är det såååå mycket bättre att vara fastlänning) och jag har idag handlat något som för en gångs skull bara fyllde en nödvändigthetsfunktion: en sportdress. Det var rea, och jag är fattig student så vad gör man inte. Eller?


Min kära kusin Sandra fyller år idag, hur mycket lämnar vi dock åt fantasin. GRATTIS ÄLSKADE. DEt kan alltid vara bra att ha någonting som man inte vet vad det egentligen är för något. Som den här prydnadsaken som egentligen är en dildo. (Dock var det inte det hon fick av mig).

Nu är jag i vilket fall som helst hemma hos Amanda-Linn. Vi har gått runt halva Nynäshamn, sprungit ifrån bussen och ikväll jag har pluggat historia i nästan två timmar medan min vän har varit på möte.
Nu ska vi äta mackor med brunost, mesost, ost som är brun, en brun ost, whatever. Den där goda osten i alla fall, som jag i nättras drömde att jag köpte.

Kvällspromenad och HP 2. Jag är en galen kärleksfanat. Eller va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: