29/10-09, inatt är det du och jag

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Godmorgon godmiddag.
Idag är det shopping med kusin som står på schemat. Eller ja, shopping kanske är att överdriva. Det är bara dags att skaffa fotbollsgrajja, nu när vi ska börja träna med "riktiga" laget. Jag vet dock inte om jag gillar det eller inte, jag menar, om jag nu skulle börja med fotbollen så försvinner en del av min fritid, som jag är så van att spendera precis hur jag vill - göra vad jag vill, hur jag vill, när jag vill. Fast det kanske blir mysigt med lite aktivitejta också.
"How to lose a guy in 10 days" vet jag inte om jag skulle se om igen. Rolig, visst, men jag hatar att vara så blödig till overkligt gulliga och helt sanslöst romantiska filmer.
Rackarns bananer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: