29/10-09, kärleken hittar alltid ut

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Okej, tagga till. Första fotbollsträningen ikväll. Tagga till. Nervös, jag kommer göra bort mig så fruktansvärt så jag kommer inte ens komma ihåg vad jag heter efteråt. Dessutom står kvällen tom. Jag har inte sovit ensam på en vecka, och när jag tänker på det så får jag lite smått panik. Jag måste skärpa mig, jag måste lära mig att vara ensam. Fast jag vet inte, gillar det inte riktigt. Mycket bättre att vara bland folk. Eller det bästa kanske skulle vara att vara hemma och plugga arslet av mig. Fast det känns inte heller så lockande.

Förstå vilka problem jag har. Jag borde plugga historia, men Harry Potter är så mycket mer underhållande (med betoning på så) och alla vet ju att jag lever för underhållningen.
Jag vill bara komma iväg nu.

Kommentarer

  • hanna säger:

    vilken narbild :D (ursakta de fattas bosktaver ar pa kreta (a))

    2009-11-05 | 20:29:38

Kommentera inlägget här: