8/10-09, let me tell you 'bout the birds and the bees

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Godkväll. Det var ett tag sen uppdatering var ett modernt ord i den här bloggen, men tid är en bristvara, likväl tålamod.
Helgen tillbringades ute på Regarn tillsammans med Magnus, Get och Daniel. Mysfaktor 10 på bastu, film och mysmiddag medan det stormar utanför fönstret.
I tisdags vart mattediagnosen ett fiasko, och i onsdags gjorde jag ett kemiprov som jag hoppas gick ganska bra. I onsdags sov även min kära Amanda-Linn här, greatfaktor 10 på oss.
Idag var jag inne på söder med kusin, vår fika blev istället en skratt-flu på tåget.
Sen är det sju månader med finaste idag, det ska vi fira med finmiddag när han kommer till mig om ca 20 minuter.
(Nudlar).
Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar at supper time
I need my little sugar and love me all the time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: