9/10-09, gotland idag, gotland imorgon, alltid gotland för mig

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Att sova hemma, verkligen hemma, är något jag gör alldeles för sällan.
Jag förstår inte varför jag inte åker ner hit oftare. Jag menar, så upptagen är ju inte ens jag, att jag inte hinner åka hem någon helg i månaden för att vara med familjen. En helt underbar känsla är det, att få komma hem och omfamnas av den varmaste famnen i världen, mammas. Att bli ompysslad, få middagen framdukad på bordet och känna mig så älskad och omtyckt så som bara en mamma kan få en att känna sig.
Jag borde ha uppskattat allt det här mycket mer när jag faktiskt bodde hemma.

Nu vill jag bara stanna på Gotland och komma hem till den här varma famnen varje dag, och krama mamma godnatt varenda kväll.

Är det möjligt att ändra tillbaka ens liv, bara yttepytte, bara några detaljer?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: