Barry Trotter

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Är nu klar med kemin, och bestämde mig precis för att fixa naglarna. Eller ja, fixa kan man väl inte kalla det. De är korta och fula, så jag drog lite rött över dem och hoppas på det bästa. (Dvs att det håller i två dagar). Att fixa naglarna ordentligt (och tycka att det var roligt) gjorde jag senast när jag umgicks med Sophie på heltid. Och det var ett tag sen nu. Nåja, nu är det godnatt. Jag velar mellan att läsa Harry Potter eller kemi. Men i slutändan vet vi ju vad jag väljer ändå.
Jag fixar det inte utan Harry Potter. Aaahhh.

PS. Insåg just att jag har sovmorgon imorgon. Det betyder att jag kan snooza tio minuter längre än vanligt. Vidrigt bra. DS.

Kommentarer

  • emma säger:

    vi tränade finter hela träningen, jag sög arsle.. hahaha. suck! seeee you tonight! jag får skjuts till dig när jag har duschat osv! :)

    2010-01-11 | 16:21:54
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: