Jan. 1, 2010

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

2009 (Såhär såg det ut 2008)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev kär på riktigt för första gången i hela mitt liv.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget tillfälle att ge något, var upptagen med annat.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Självklart inte, jag väljer smarta vänner.
4. Dog någon som stod dig nära?
På ett sätt.
5. Vilka länder besökte du?
För första gången stannade jag i Svenneland ett helt år.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En våg. Som man kan väga fördelar och nackdelar på så jag kanske har lite lättare att välja saker.
7. Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8 mars, 31 december.
8. Vad var din största framgång 2009?
Det mesta.
9. Största misstaget?
Tagit människor för givet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, jag är samma supermänniska som förra året. Eller okej,  mådde dåligt en gång.
11. Bästa köpet?
Herrväskan.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och något mer. Magnus mestadels. Bio och godis, kanske.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag är en lättroad människa; ge mig ett leende och du gör min dag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Creeds och Melissa Horns.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare - ett år i Nynäshamn: check.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på tiden och inte var så jävla surskallig och långsynt. Men samtidigt så kanske det var rätt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sentimentalat.
18. Hur tillbringade du julen?
Med mamma.
19. Blev du kär i år?
Mer och mer för varje dag som gick.
20. Favoritprogram på TV?
TV är fortfarande överskattat. Det enda min visas är spegelbilden av mig själv. Medan jag sover.
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag har ganska svårt att känna äkta hat.
22. Bästa boken du läste i år?
The Heroin Diaries av Nikki Sixx. Enda boken jag skulle kunna läsa om och om igen. Och igen.
23. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn.
24. Något du önskade dig och fick?
Ett nästintill perfekt år.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ett perfekt år.
26. Årets bästa film?
Seven Pounds, Avatar.
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vaknade upp bredvid den snyggaste jag vet med ettusenfemhundra kronor i handen.
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En resa till Island hade ju inte suttit fel.
29. Vad fick dig att må bra?
Varje gång jag fick tillbaka min mobil efter att ha slarvat bort den.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp. Jag undrar om jag fortfarande kommer vara sugen på honom om han blir åttio år. Jag tror nog det.
31. Vem saknade du?
Min katt som tillbringat alldeles för mycket tid hemma hos någon annan.
32. De bästa nya människorna du träffade?
De träffade mig, inte tvärtom.
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Precis som förra året; koolast i världen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: