tisdag 26 januari 2010 fysik och spinning

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Slutade tjugo över ett idag men ändå satt jag kvar till klockan tre. Fysikprovet är imorgon och jag känner att jag verkligen hade behövt börja plugga för länge sen. Men nu har jag inte det så det är bara att göra det bästa av situationen.

Efter skolan var jag med Sophie, de har matteprovimorgon, så jag hjälpte henne. Sedan var det dags för Emmas spinningpass. Jag önskar att jag också var sådär duktig, att jag bara kunde gå in på ett ställe och bli erbjuden ett jobb. Vidrigt. (Nej, jag är inte avundsjuk).

Har just kommit hem, lyssnar sönder Metro Station och lagar mat. Köttbullar och makaroner - får man bli tråkigare? (läs latare). Äta och plugga, är det verkligen en bra kombination? Jag vill bara prova kläder tills imorgon. Min favorittröja har försvunnit så jag är lite ledsen. Eller ganska mycket faktiskt.

Så. Nu loggar jag ut.

Kommentarer

  • emma säger:

    hahahahah!



    jag gjorde köttbullar och makaraoner till oss i söndags, till mig och melker i måndags - och till honom och mig i går. nej nathalie. man kan inte bli tråkigare!

    2010-01-27 | 09:57:35
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: