jag är en jävligt snygg no-lifer

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

TJABA. Alla verkar ha planer ikväll utom jag. Alla är ute. Eller alla är på middag. Eller alla gör någonting.
Jag sitter i mörkret framför en avstängd 50" och en minidator i knät. En sak om S var vaken, men hon sover sedan länge. (Tuff natt igår).

Jag är rastlös. Vill ut, träffa folk. Ta en promenad och göra något galet, som snöänglar. Eller nåt.
Linnéa ringde mig förut, hon har äntligen kommit tillbaka från Australien. A-U-S-T-R-A-L-I-E-N. Fatta. F-A-T-T-A. Nej jag är inte trött. Jag har bara tråkigt. T-R-Å-K-I-G-T. Okej, jag ska sluta. S-L-U-T-A. Förlåt, nu slutar jag. Så, slut.

Kommentarer

  • emma säger:

    vadå slutar åtta?! nu får du förklara, för du har tappat mig. linneá sa att du slutar åtta? med VADÅ? men vi ses väl på träningen?

    2010-01-10 | 11:23:33
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: