jag är inte trött egentligen, eller så kanske jag är det. Jag kanske ska prova att knyta mig för dagen.

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Sitter just nu hemma hos kusin och kikar lite på blocket efter boenden här i Nynäshamn.Har hittat en som verkade bra som jag anmälde intresse på, men jag är ändå lite osäker. Jag menar, förutom det lilla utrymmet för alla mina saker så trivs jag som fisken i vattnet där jag bor nu. Så jag kikar runt lite på nynäsbostäder också, men det finns knappt någonting. Dessutom krånglar min inloggning så det är minus.

Träningen gick sådär, jag var kanske inte helt på topp idag kan jag erkänna. Något som resulterade i att det var extra skönt att komma hem till kusin och få i sig en halv chipspåse, en del choklad och ännu lite mer lösgodis. Jorå, det kändes superbra. Nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med.. mobilen. För just det ja, min katt är hos en annan och min pojkvän är hemma. Jag är helt ensam inatt.

Det är synd om mig.

bild på mig och L-E när vi var på Skansen i våras

Kommentarer

  • emma säger:

    YES! det skulle vara grymt! på söndag hade hon och jag tänkt träffas. men hon och jag kanske kan träffas på förmiddagen, och så har vi vår grej på kvällen, vid sex? eller menar du på typ fredag? :)

    2010-01-08 | 16:04:14
    Bloggadress: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: