lördag 30 januari 2010, spelkväll hos kusin

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Cheejbaa. Igårkväll var bra. Superbra. Amanda kom hem till mig runt 18-tiden (?) (jag har ingen tiduppfattning). Vi åt sönderkokt potatis och köttbullar och hallonsylt. Eller ja, jag gjorde. Hon var alldeles för konservativ för att ens tänka tanken att hon skulle gilla det. Man ska vara öppen för nya saker, så jag tycker att alla ska prova på köttbullar, potatis och hallonsylt istället för lingonsylt.
Vinterpromenad och Råttatouille var bra tills vi blev för trötta då vi stupade i säng och jag drömde den sjukaste drömmen i hela mitt liv. Jag behöver hjälp.

Efter att A lämnade mig ensam imorse pluggade jag historia och matte. I fyra timmar. F-Y-R-A. Hittade hem till Sandra runt 18-tiden och har spenderat resten av tiden här. Jag spelade hockey för första gången sedan vi spelade med de riktiga hockeytöntarna, och det var ett tag sen nu. Så vi utelämnar resultaten, för jag har inget att skryta med den här gången. (Jag skulle ha varit Detroit. Alla kan vinna med Detroit).

S ligger och sover medan jag kollar på Number 23. Trots att Jim Carrey spelar huvudrollen så är den ganska vidrig. På ett skumt sätt.

Förresten, vi ska ha argumenterande tal på tisdag. Den som kommer på vad jag ska argumentera för/emot kan få ett tack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: