lördag 9 januari 2010

Kategori: nytt liv, nya tag, ny kraft

Mangeponken har just hoppat på bussen hem. Vi åt ett helt glasspaket till frukost. Igår åt vi middag inne i stan och kollade på Sherlock Holmes. Jag har aldrig varit på en så fullsatt försetällning. Varenda stol var upptagen. Tror jag.
Jag har tänkt mycket på att öppna kemiboken. Tänkt ännu mer på att Linnéa kommer hem från Australien ikväll.
Snart bär det av hem till Sandra. En ensam vinterpromenad genom Nicksta, så ser planen ut. Om jag inte får tag på någon körglad typ eller ett pluskort. Fast helst en flygande matta. Det hade varit lite ballt. Nej men vadå, jag kanske kan slå två flugor i en smäll och läsa lite Candide på vägen. För jo, jag fick en ny bok av min lärare och har nästan läst ut den. Imorgon ska jag göra loggarna. På tal om imorgon, jag ska ju på handledarkursen då. Tagga till. Körkort på G. Då behöver jag inte be någon köra mig. Då är jag självständig.
Fast det är en bit kvar.
Jag har egentligen inget att säga här. Så nu loggar jag ut.
Måste bara säga att jag nu vill bli arton. Fast bara litegrann.

Kommentarer

  • jenny säger:

    aaaaaaaaaaaasbraaaaaaa film juuuuuu! :D

    2010-01-15 | 18:22:01

Kommentera inlägget här: